Nye stævnebestemmelser og stævnestruktur
Kære vægtløftere, foreninger og trænere,
Vi har i DVF brugt de sidste 6 måneder på at lave nye stævnebestemmelser og en ny stævnestruktur. Det har været en lang proces, men det har været vigtigt for os at komme hele vejen rundt. Derfor er det også både ansatte, bestyrelsesmedlemmer, dommergruppen m.fl der har været involveret.
Det har været vigtigt for os at optimere og strømline, uden at gå på kompromis med dygtige arrangører, genkendelige arbejdsgange og stævner, men ej heller den gode oplevelse for både nye som etablerede i denne sport.
Selvom der hele tiden dukker nye drøftelser og udfordringer op, har det alligevel været vigtigt for os at få dette ud at leve så hurtigt som muligt.
Disse nye stævnebestemmelser og den nye stævnestruktur vil derfor være gældende fra d. 1/10-23.
Dvs at de 2 regionale b-stævner ikke er omfattet af dette, da billetterne allerede er sat til salg.
D. 20 september 23 kl. 20:00-21:00 vil René (stævneansvarlig), Stefan (dommeransvarlig) og Mathias (udviklingskonsulent) afholde et virtuelt møde, hvor de største ændringer vil gennemgås og hvor der er mulighed for at stille spørgsmål. For tilmelding; send din emailadresse til [email protected] og skriv ”møde” i emnefeltet.
Vi ved, at der vil være uforudsete situationer, men vi håber, at vi alle kan være med til at få det til at fungere på bedst mulig vis. Der vil blive inviteret til virtuelt evalueringsmøde igen til sommer.
Ud over disse nye bestemmelser, vil der inden længe komme information om vores planer for de fremtidige danske mesterskaber, herunder også ansøgning om værtskab.
Der vil desuden løbende blive tilføjet en del nye ordensdokumenter på vores hjemmeside. Herunder Etisk kodeks og vores ansvars- og kompetenceoversigt.
På vegne af bestyrelsen og de ansatte, Formand Tina Facius